Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

#11
Adminom, to trzeba wyjaśnić jak działa Shaman King, a nie adaptować to co wymyślili XD
.Kolorki:
~ Hayato: #6dd0b0
~ Meiko: #6dd0cd

Soundtrack:
~ Shaman Shugyou
~ Meiko's Still Face
~ Samurai Edge
Odpowiedz
#12
OverSoule i inne vol.1, projekt wstępny, nieoficjalny, nawet reszta zarządu nie miała okazji tego zobaczyć (wiadomo, Chorwacja, sesja, wyjazdy, streamowanie, parzenie herbaty i inne przytłaczające obowiązki)

Zdobywane umiejętności szamańskie:

Poziom 1 - Jedność - 10fr, poznajemy zdolności ducha i (wyrywkowo i tymczasowo, bo bez niego, nawet znając daną technikę, nie jesteśmy w stanie jej wykonać) jego wiedzę, dostępne są skille związane z nim, brak bonusów/efektów pasywnych. Przełamywalna poprzez rozkojarzenie/duże obrażenia/inne czynniki związane z ogłupianiem/wyczerpaniem.
+
Poziom 1 - Kontrola Ducha 0 - 15fr, 1 niebojowy efekt pasywny/aktywowany co x tur, używamy skilli ducha (spirit/unity type). Przełamywalna jak wszystkie inne jej formy, o czym później.

Jedność 100% - 30fr, do pozyskania na misji z MG, każdy duch osobno, daje Jedności bonus w postaci uzyskania 1 poziomu atutu. Nieprzełamywalna.

Poziom 6 - Kontrola Ducha 1 - 30fr, 1 efekt (może mieć potencjał w walce, miniumka, powiedzmy, raczej pasywna) + skille ducha + 1 poziom wybranego atutu (najsilniej związanego z duchem)

Poziom 10 - Kontrola Ducha 2 - 45fr, coś pod Weapon Type, choć Medium zmienia formę do z grubsza dowolnego, ustalonego w ocenie wyglądu. 2 efekty + używanie skilli ducha + 1 poziom wybranego atutu LUB 1 efekt + 2x po 1 poziomie atutów związanych z duchem

Poziom 15 - Kontrola Ducha 3 - 60fr, Armor Type. Możesz być chędożonym czołgiem, mechem, czy helikopterem bojowym (nie tylko dzięki płci). 2 miniumki + 2x po 1 poziomie atutów związanych z duchem

UWAGA1: przy 5tym poziomie atutu, wszystkie bonusy z nim związane są zmniejszone o połowę

UWAGA2: jeżeli postać odblokuje atut na poziomie 5, możliwe jest ustalenie dla Armor Type’a bonusu w formie wejścia na poziom 6 danej cechy (jednorazowa możliwość, tylko z 1 duchem). W przypadku np. Atutu szybkości, na czas OS3, szaman jest z grubsza pieprzonym Flashem.

UWAGA3: Poznanie 6 poziomu atutu pozwala, nawet już po zakończeniu połączenia z duchem, na otrzymanie dodatkowej umiejętności związanej z atutem. Gracz ustala ją z administracją, aby potem móc korzystać z nią bez kosztu (oprócz wyczerpania organizmu) z ustalonym cooldownem. Dla szybkości będzie to na przykład kilkumetrowy teleport po 3-4 tury.

Poziom 20 - Kontrola Ducha 4 (tylko 1 forma, wyłącznie z 1 duchem, wymaga poznania z danym duchem Jedności 100%) - marcuswiecotype - 80fr, Szamani, klasa, która skupia się wyłącznie na pogłębianiu połączenia z duchem, jest zdolna wykroczyć poza ograniczenia typów OS i stworzyć coś, w czym ogranicza go jedynie wyobraźnia. Mogą to być modyfikacje ciała, wzmacnienie zmysłów, jebutne megazordy i inne atrakcje. Dodatkowo, do wyboru jest 5 rzeczy spośród efektów i jednopoziomowych wzmocnień do atutów. (opisem się nie przejmujcie, chodzi o główną rzecz ze zwiększaniem atutów potężnym!)

UWAGA4: W przypadku, gdy Szaman posiada wykupione 2 atuty na 5 poziomie, możliwe jest poznanie formy czwartego, ostatecznego poziomu OS dającego 1 efekt oraz drugie wzmocnienie atutu do poziomu 6, a tym samym otrzymuje kolejną umiejętność związaną z kolejnym atutem, również pozbawioną kosztu, choć ograniczoną cooldownem.

UWAGA5: każdy pozyskany drogą misji duch otrzymuje 1 poziom każdej z poznanych umiejętności szamańskich i wraz z awansem również jemu przysługuje jedna forma OS, żeby nie był kuwa useless lol.

UWAGA6: tym samym, zdobycie własnego ducha, kiedy już jednego posiadamy, to ma być przejście przez mękę z zagrożeniem zdrowia i życia, krwawica, flaki, śmierć, zniszczenie

UWAGA7: WAŻNA OKEJ - 3 poziom OS oraz Jedność 100% byłyby osiągalne dopiero po przejściu fabuły/misji z MG. Niekoniecznie musi to być misja nastawiona specjalnie na to. Za zasługi w misji/duży udział fabularny/dobre posty/kreatywność/inne pozytywne akcje, osiągnięcia te mogłyby stać się częścią końcowej nagrody. Jedność, wiadomo, wymaga czasu i zgrania, co powinno wyjaśniać konieczność osiągnięcia 100% + Startowy Duch jest zbyt słaby, aby za sprawą samego levelowania otrzymać Armor Type. Kiedy zdobędziemy drugiego Ducha Stróża w odpowiedniej misji, albo 'ulepszymy' pierwszego, będą one mogły dostąpić OS poziomu 3 i (w przypadku Szamanów) 4.

Klasy poznające kolejne poziomy OS:

Jedność - Szaman + Nekromanta, Wróż, Tkacz, Różdżkarz (startowo Jedność lub OS0, poznanie drugiego z nich na poziomie 2/3, niby-rozwój, uzupełnienie podstaw)
J100% - Szaman, Nekromanta, Wróżbita, Tkacz, Różdżkarz
OS0 - Szaman, Różdżkarz, Medium + Nekromanta, Wróżbita,, Tkacz (zasada z Jedności)
OS1 - Szaman, Medium (Demon) , Nekromanta, Wróżbita, Różdżkarz, Tkacz
OS2 - Szaman, Medium (Demon 2, ale z 1 mocnym summonem), Nekromanta, Wróżbita, Różdżkarz
OS3 - Szaman, Medium (coś pod Demon 3, summon + sam się zmienia w demona?), Nekromanta, Wróżbita, Różdżkarz
OS4 - Szaman

Ilość umiejętności klasowych na pewno w każdej klasie będzie równa, zatem Szaman dostanie tyle dodatkowych slotów, ile klasówek otrzyma każda z pozostałych grup minus 1 (bo w końcu ma OS4 na wyłączność). Przy czym jeden ze slotów może stać się odpowiednikiem pierwszopoziomowych, a zatem zostanie taką typową pasywką dostosowaną do użytkownika.

CDN. Ema.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości